برای افزایش خود کنترلی به این نکات عمل کنید :
نوشته شده توسط : تانیا

توانایی به تعویق انداختن رضایت با تعدادی از فواید، از جمله دستیابی به هدف بهتر و نتایج مثبت زندگی مرتبط است. یافتن راه هایی برای منحرف کردن حواس خود از وسوسه می تواند به شما کمک کند توانایی خود را برای به تاخیر انداختن ارضای خود تقویت کنید.کلینیک ایران

مدیتیشن کنید

مدیتیشن یک راه عالی برای تقویت ماهیچه های خودکنترلی است. اگر در مدیتیشن تازه کار هستید، مدیتیشن تمرکز حواس مکانی عالی برای شروع یادگیری نحوه خودآگاهی بیشتر است تا بتوانید بهتر در برابر وسوسه ها مقاومت کنید. این تکنیک همچنین می‌تواند به شما کمک کند تا افکارتان را کند کنید، که می‌تواند به شما در کنترل تکانه‌های روده‌ای که می‌تواند مانع خودکنترلی شما شود، کمک کند.

عواقب را به خود یادآوری کنید

همانطور که خودکنترلی می تواند به شما در دستیابی به اهداف و بهبود سلامت جسمی و روانی شما کمک کند، فقدان خودکنترلی نیز می تواند اثرات نامطلوبی بر عزت نفس، تحصیلات، شغل، امور مالی، روابط و سلامت و رفاه کلی شما داشته باشد. . یادآوری این عواقب می تواند به شما کمک کند تا زمانی که برای افزایش کنترل خود تلاش می کنید انگیزه خود را حفظ کنید.

خلاصه

با تلاش و تمرین می توانید کنترل خود را بهبود ببخشید. اجتناب از وسوسه‌ها، برنامه‌ریزی، تمرکز بر اهداف خاص و به خاطر سپردن پیامدهای اعمالتان می‌تواند به شما کمک کند رفتارتان را به طور مؤثرتری تنظیم کنید.بهترین اپ پیام رسان اندروید

خودکنترلی به توانایی شما در مدیریت رفتارتان به منظور دستیابی به اهداف، بهبود نتایج مثبت و اجتناب از پیامدهای منفی اشاره دارد. خودکنترلی مهارت مهمی است که به ما اجازه می‌دهد رفتار را تنظیم کنیم و برای دستیابی به اهداف حیاتی است در حالی که خودکنترلی یک منبع محدود است، کارهایی وجود دارد که می‌توانید برای بهبود و تقویت اراده خود در طول زمان انجام دهید.

 





:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: